svar på kommentar

KommentarTid
I JUST CAME TO SAY HELLO! om Dag 6 - Mitt mål med ridningen:
Hoppas du får en bra dag!
Svar: tack, desamma. 

25 Augusti, 09:46

Men min dag blev inte såbra.. dagen började med att jag for till skolan, hade ont överallt i kroppen och sen hade jag värsta förkylningen..
jag klarade mig nästan hela skoldagen, efter vi hade haft gympa (jag var inte med) så då gick vi till nästa lektion också hade jag jätte svårt att andas. När jag hostade/hostar så gör det svin ont i revbenen.. Jag tror det är lunginflammation, men mamma tror inte det..
aa men i alla fall så på den lektionen så ringde jag mamma också for jag hem och sov...
trodde fan jag skulle dö.. för jag kunde inte andas nå jätte bra..
sen då jag försökte sova... så fick jag ännu sämre att andas.. men nu kan jag andas bättre men jag har hög feber och ont i halsen + ont överallt..

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback