Frodo & Charlie

Cyacya, haha nejmen. Hej! Igår så fick jag en fråga om ja skulle kunna mocka/fodra/longera en liten ponniiii,
såklart ville ja göra det. Ponnyn, frodo, står i samma stall som Charlie.
Så varje TISDAG ska jag fodra/mocka både Charlie & Frodo. Frodo ska jag bara gå ut med eller longera för att han är ju inte min sköthäst, men Charlie ska ja rida.
Och för att jag blev frågad är för att hon som äger frodo jobbar länge tisdagar och behöver hjälp med frodo då! :)
Så jag har lite extra jobb, men det gör ingeting för att jag får bara vara extra istallet, det är så roligt.. Stallet är som ett andra hem för mig!

Men nu ska jag kolla film och invänta mamma eller bara sitta i min ensamhet.
Har ni några frågor fråga då! :)

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback