Dag 1 - Presentation av mig + 3 ord som beskriver mig


Lisa
heter jag och är 13år. Jag har nyss flyttat till piteå med min mamma och min stora chihuahua, mio.
Jag har alltid gillat hästar och ridning, så för några veckor sedan bestämde jag och mamma att jag skulle få skaffa medryttarhäst/sköthäst. Och nu idag står jag med en ubersöt arabkorsning på 19 år.
Jag vet inte så mycket om honom så.. inge info får ni om honom.
Men i alla fall, jag är en trevlig snäll rolig tjej som älskar att sjunga och rida.
Jag tävlar inte ofta pga att jag är lite för rädd, dåligt självförtronde kallas det. ("inte i ridning eller i sjungadet")
Men jag rider och sjunger ändå, jag har ridit i ungefär 5 år på ridskola. Dock har många av mina kompisar hästar så jag brukade rida på dom.
Men nu när jag har flyttat så behöver jag ingen häst förut CHARLIE! ♥
Jag rider charlie två gånger i veckan, nu på tisdag ska jag fara dit alldeles själv, för första gången.
Det är faktiskt stort för mig! Det blir ju bara fjärde gången jag rider han då.. och ägaren tycker jag är redo för att fara dit själv! :')


-              3 ord som beskriver mig           -

1. Trevlig
2. Rolig
3. Ansvarsfull


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback